niedziela, 9 czerwca 2013

Na Dzień Dobry :)

Piszę do świata.
I dziwnie się z tym czuję.
Właściwie nawet nie wiem co do tego świata napisać. Co to za człowiek, który nie ma nic do powiedzenia? Boże, zaczynam się zagłębiać w filozoficzne wywody. 
Może powiem wprost - mam mnóóóstwo zdjęć jedzenia. Wczoraj mój iPhone, czując się przeciążony ilością megabajtów, zaprotestował wyświetlając na swoim ekranie bezczelną informację: "Za mało miejsca aby zrobić zdjęcie...". Wtedy zdecydowałam, że muszę coś z nimi zrobić. 
Ale bez obaw, będę dawkować te zgromadzone u mnie w liczbie ponad tysiąca fotki.


Na początek... w piękny, słoneczny poranek, pyszne, moje ulubione śniadanko - OWSIANKA!



Mój sposób na owsiankę ze zdjęcia? 

1. 50 g płatków owsianych* zalewam wrzątkiem, by lekko je zakrył.
2. Czekam ok. 5 min. aż płatki napęcznieją wystarczająco i wchłoną wodę.
(Jeśli po tym czasie na dnie macie nadal wodę - po prostu ją odlejcie. Lub nie. Jak kto woli ;))
3. Gotowe płatki zalewam jogurtem lub mlekiem.
4. Dodaję owoce (w moim przypadku borówki)
5. Polewam słodkim syropem z agawy.
(Równie dobrze smakuje miód, syrop klonowy lub inny)

I gotowe! To idealne, szybkie śniadanie dla śpiochów i "zaspańców" :) 

*do bazy z płatków zawsze dodaję również wszelkie orzechy, nasionka, pestki, jakie mam w domu; słonecznik, dynia, płatki migdałów, siekane orzechy włoskie, nerkowce. Dziś użyłam słonia i dynię ;)




Smacznego!
Mayamee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz