środa, 19 czerwca 2013

Cukiniowa owsianka z bananem, masłem orzechowym i czekoladą

Przepis bezczelnie ściągnięty od whiness.
No cóż, można też ładniej powiedzieć - zainspirowałam się. Cukinią. 

Warzywo to znałam z leczo mojej mamy, grilla w letnie wieczory i ewentualnie sałatek na zimno. Czyli głównie ze słonej strony mocy. 
Dziś był dzień odkrycia tej drugiej - słodkiej. 
Szczerze? Nie wyobrażałam sobie tego smaku. Próbowałam, naprawdę, ale za nic nie mogłam go znaleźć w moich kubkach smakowych. 
Teraz już potrafię sobie przypomnieć. Jak mogłabym nie? I wiecie co, cukinia jest słodka. Dobra, to było głupie. Ale ja, jedząc cukinię z pieprzem, solą, czy w sosie, zupełnie inaczej odczuwałam jej smak. Owsiance nadała specyficzną słodkość, którą od dziś wielbię!
Dobra, nie rozpisując się zbytnio, przejdę do konkretu - oto ona!
Inspiracja-przepis.










Cukinia, banan, masło orzechowe i gorzka czekolada, która pod wpływem ciepła owsianki rozpłynęła się cudownie :)

Smacznego!
Mayamee.

2 komentarze: