poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Cytrusowo - miętowa owsianka lodówkowa i jogurtowe ciacho z owocami!

Wczoraj mama zrobiła przeeeepyszną lemoniadę z limonką, cytryną, miodem i miętą. Tak jakoś ten smak natchnął mnie do odwzorowania go w postaci owsianki. Wiadomo - z mlekiem to już nie ten smak, ale zawsze nutę lemoniady da się wyczuć :)
 Słońce grzeje niemiłosiernie. Chyba przeczuwałam to wieczorem (a może po prostu wysnułam takie wnioski oglądając pogodę?), bo zmiksowałam mleko z porwanymi listkami świeżej mięty, wycisnęłam trochę soku z cytryny i limonki, dosłodziłam miodem i zalałam tym płatki. Dodałam 3 łychy jogurtu, wstrząsnęłam i schowałam do lodówki.
Rano czekała na mnie zgęstniała, zimna i orzeźwiająca. 
Wystarczyło, że dodałam grejpfruta i pomarańczę i posypałam wiórkami kokosowymi i miałam pyszne, lekkie, idealne na upał śniadanko :)






 A to jest mój nowy wypiek. Dobrze, że zrobiłam zdjęcia wczoraj, bo dziś jest już go szokująco mało :) Z tego przepisu. Pyszne, jogurtowe, lekkie, z owocami smakuje idealnie! :) A co najlepsze - udał się i jest naprawdę ekspresowy! Bez miksera, bez ubijania, potrzebna nam tylko łyżka do mieszania.
Jak dla mnie bomba. Z popołudniową niedzielną herbatą/kawką smakował cudownie. A dziś idę go wszamać na II. śniadanie. A co! :)

Smacznego!
Mayamee :)

2 komentarze:

  1. super ciacho, zjadłabym sobie takie ;) a owsianka miętowa też świetna, daje takie poranne orzeźwienie ;)

    OdpowiedzUsuń