poniedziałek, 16 września 2013

Cukiniowe płatki jaglane na mleku kokosowym z czekoladą

 
Płatki jaglane z cukinią z dodatkiem mleka kokosowego.

 Z gorzką czekoladą, blanszowanymi migdałami i jabłkiem (tam z boczku ;))

 W sumie, nic ciekawego tu u mnie. 
3 kartkówki w jeden dzień. 
Będąc w sztandarze musiałam uczestniczyć w pogrzebie rodzica nauczyciela z mojej szkoły. Nie nadaję się do tego. Nawet nie umiałam powstrzymać łez. I ubrudziłam białą rękawiczkę kremem BB, bo co chwilę wycierałam nieświadomie lecące łzy. Ja się naprawdę nie nadaję. 
Dzisiaj przewróciłam się biegnąc po schodach i starłam sobie skórę na nadgarstku i żeby było jeszcze lepiej na następnej przerwie wylałam na siebie butelkę z wodą... Przepraszam, ale piątek trzynastego już za nami!

Smacznego,
Mayamee :)

2 komentarze:

  1. To dzisiaj rzeczywiście miałaś trochę pechowy dzień, ale to znaczy, że jutro będzie lepiej :)
    3 kartkówki w jeden dzień? nie zazdroszczę.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj czasami przychodzę takie dni, ale dziś już będzie o wiele lepiej, zobaczysz ;*
    przepysznie wymyśliłaś podanie tych płatek, jak widać nie tylko owsianki z cukinią są takie dobre ;D

    OdpowiedzUsuń